Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Τα γραπτά μένουνε...


Ο κύριος Αλλουφάνιος είχε την ιδέα να ανεβάσουν οι μπλόγκερ γραπτά (κανονικά, από αυτά με το στυλο και το χαρτί). Κάτι για μελλοντική πώληση στον οίκο Christies.

Ανεβάζω και εγώ το δικό μου. Για όσους δεν μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν την σκωληκοειδή Άλφα παραθέτω μεταφραση:

Έχει δυσκολία το γράψιμο. Το στυλό βαραίνει γράμμα-γράμμα. Η ευθύνη της επόμενης λέξης, τα λάθη των προηγούμενων λέξεων. Γράφω χωρίς σκοπό, χωρίς τελική ιδέα. Κάθε τελεία και αναστεναγμός ανακούφισης. Μετά από πολλές μουτζούρες και πλατειασμούς βρίσκω αφορμή για να γράψω. Κάτι με χαροποιεί, με εκνευρίζει, με γαργαλάει. Μαζεύω τις μαριναρισμένες σκέψεις μου και τις μετατρέπω σε βαθυστόχαστες μαλακίες που με κάνουν να νιώθω ο επόμενος νικητής του Πούλιτζερ. Το κοιτάω στο χαρτί (ή στην οθόνη), το καμαρώνω, νιώθω πόσο απίστευτα καλύτερος είμαι από τους άλλους ολίγιστους γραφείς., νιώθω ότι συνέβαλλα και εγώ στην αλλαγή που ποθώ. Και δυστυχώς η αγανάκτηση ή η αγάπη μου παραμένουν αποτυπώματα στο χαρτί.


ΑΓΟΝΗ ΓΩΝΙΑ 17/05/2008

4 σχόλια:

Autographcollectors είπε...

Εγώ πάντως (Αλλουφάνιος) δεν συσκολεύτηκα καθόλου στην ανάγνωση της "σκωληκοειδούς άλφα" γραφής σου.
Στη "βουστροφηδόν" γραφή δυσκολεύομαι λίγο, επειδή με ζαλίζει το "γύρω γύρω όλοι"
Σ΄ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Ιδιογράφως.
:)

Autographcollectors είπε...

συσκολεύτηκα= δυσκολεύτηκα στην ανάγνωση
:)))

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Τ αποτυπωματα σου μονο ειλικρινια και αμεσοτητα βγαζουν.Α και ευαισθησιες φυσικα.Ακριβως επειδη ειναι...ετσι.

Ο τύπος αριστερά είπε...

@allu fun marx: Ενδιαφέρον εγχείρημα. Δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι πολλοί αναρχοαυτόνομοι και πολυγραφότατοι συνάδελφοι.

@exoaptonkyklo: Ευαισθησίες πάνω από όλα αγαπητέ μου...